reklama

Najlepší...

Jeden z najlepších vtipov, aké som počul. (Od Ing. Zdeňka Machalu)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Starý lord má spoločnosť. Pochvíli ho jeden z hostí vyzve:

- Vaše Lordstvo, máte za sebou bohatý, dobrodružný život, mohli by ste nám porozprávať nejakú napínavú historku?

- Áno. Bolo to v Indii. Šiel som poľovať na tigra. Ledva som zaľahol do pozície, už počujem, ako honci oproti mne niečo ženú. Vtom v kroví oproti zapraskalo a vyrútil sa odtiaľ tiger priamo na mňa. Zalícil som pušku, zamieril, potiahol kohútik...cvak. Potiahnem druhý kohútik...cvak. Páni, ja som si zabudol nabiť pušku. Vzal som nohy na ramená...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtom vošiel do miestnosti lokaj a hovorí:

- Prepáčte Lordstvo, máte vo vestubule telefón.

- Ospravedlňte ma na chvíľu páni a zapamätajte si, kde som skončil.

O chvíľu sa vrátil a hovorí:

- No, čo sme to preberali?

- Rozprávali sta nám vzrušujúcu historku.

- A kde som skončil?

- Vzali ste nohy na ramená.

- Áno, už viem! Vzal som nohy na ramená a lízal a lízal...

Ondrej Kalamár

Ondrej Kalamár

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pleceje poslednou výstrahou pred obzretím Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu