reklama

Schody do seba.

Schody do seba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Schody do seba.

Našiel som ťa

plakať na schodoch.

Že vraj nikoho nemáš.

Povedal som ti:

„To nie je problém,

Môžeš mať všetkých.“

A plakala si ešte viac.

Cez tvoje slzy som akosi nevedel

zaostriť.

Len vzdialene som tušil

že ani ja

nemám rád zhnité banány.

Niekde blízko zadunel hrom.

Perun asi nemá rád slzy

alebo čo.

Ale ten dážď čo padal

štípal v duši

soľou bohatstva i chudoby,

nádejou túlavého psa,

hľadajúceho každého pána,

ktorý ho nechce.

Bál som sa ťa dotknúť.

Bál som sa ťa nedotknúť.

Túžil som dať ti všetko,

čo som sám nemal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Blízkosť.

Tri kroky boli málo

a dva priveľa.

Tak som si povedal:

Neplač,

nestojí to za to.

Aj tak sme všetci mŕtvi,

len niektorí

ešte žijeme.

Ondrej Kalamár

Ondrej Kalamár

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pleceje poslednou výstrahou pred obzretím Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu