reklama

Presne

Presne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Presne o štvrť na odmäk

Keď mi horeli krídla,

zachcelo sa mi lietať

len tak

voľne medzi slovami,

od ucha do buka.

Pomedzi hviezdny pach.

Niekto ma sfúkol

ako múku z pavúka.

A neviditeľná sieť mojej filozofie

ulovila ďaľšiu kázeň,

ktorá mi nechutí.

Ani na perách.

Priestor sa zvinul do klbka

bruchom trasúc od smiechu

nad smrteľne vážne recitovaným

Tik a tak.

A moje srdce si radšej sadlo

ako by malo stáť.

Ondrej Kalamár

Ondrej Kalamár

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pleceje poslednou výstrahou pred obzretím Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu